tisdag 8 januari 2008


Ring i 835 silver med bärnsten. Storlek 16,5.

Pris: 150 kr

Ring i 18 k guld med lila sten. Storlek 15.

Nypris: 350 kr
Säljes för: 150 kr




Halsband i gummi med hänge i 925 sterling silver med brunröd sten.

Nypris: 275 kr
Säljes för: 75 kr



Halsband med pärlor (ej äkta) från BICHEde BERE

Nypris: 250 kr
Säljes för: 50 kr


Halsband och armband i 925 sterling silver. Sparsamt använ

Nypris: ca 500 kr
Säjes för 200 kr



Paket med smycken. Aldrig använda.

Nypris: ca 300 kr Säljes för: 50 kr



Hänge och halskedja i 925 sterling silver. Aldrig använd.

Nypris: 250 kr Säljes för: 100 kr

4 kommentarer:

Evelinas blogg sa...

Varför är Tiffany-påsen med på många av smyckebilderna? Vilka storlekar är ringarna?

Anonym sa...

Oups glömde visst att ange storlek på en del av ringarna. Nu har jag dock uppdaterat bloppisen med storlekarna. Ang. Tiffany-påsarna - Smyckena är inköpta på E-bay och enligt säljarna så ska det vara äkta Tiffany & Co smycken, men eftersom de just är inköpta på E-bay kan jag inte garantera att de är äkta Tiffany.

Anonym sa...

hej jag vet at jag är sent men jag undrade om den första och andra ringen var kvar?

stephanie needham

Ekorren sa...

Ha, ha - hade nästan helt glömt bort att jag hade lagt upp en bloppis. Blev därför lite överraskad när du hittade hit. Jag har ringarna kvar. Så hör gärna av dig på ekorrenbloppis@gmail.com så hoppas jag på en affär.

Mvh